sobota, 6 maja 2017

Recenzja soczewek ENVIABLE PINK (BRIANNA)

Dzisiaj dla tych, którzy nie założyli rano swoich różowych okularów, trochę słodyczy i tak przy okazji recenzja różowych soczewek.
 
 To zdjęcie (i cała reszta z tej serii) zostało stworzone przez dziewczynę, która skradła moje serce nie tylko zdjęciami, ale też osobowością. Zachęcam Was do zaglądnięcia na jej insta albo fanpage (gdzie możecie znaleźć też moje mniej wystylizowane zdjęcia).


LINK DO SOCZEWEK
M
ożesz użyć kod rabatowy na -10% "R9LAF9SP"
Uwodnienie: 38%
Ważność od otwarcia: 6 miesięcy
Średnica: 14.8mm średnica grafiki 14.6mm

Widać, że ktoś tu jadł czekoladę!

Wygląd
Różowe soczewki zawsze będą mi się podobały, to jest oczywiste, ale akurat te są różowe w taki sposób, że zależnie od światła i tego co się do nich założy, zmieniają kolor. Bywają nawet lekko fioletowe. Ich średnica jest dość duża, co poza powiększeniem oczu, często przy takich soczewkach na żywo tworzy wręcz efekt postaci z kosmosu, tutaj jest on mniniejszy i bardziej skłaniałabym się do określenia go "maślanym" wzrokiem. Kolejnym ich plusem jest to, że naprawdę ładnie zgrywają się z moimi oczami i nie ma tego nieładnego odcięcia pomiędzy naturalnym kolorem tęczówki, a soczewką, co na zdjęciach wygląda cudownie, więc na pewno te soczewki sprawdzą się u brązowookich. Gdybym miała teraz dostęp do wszystkich różowych soczewek jakie miałam sięgałbym bez zastanowienie po te cuda.

Softbox
 
Światło dzienne

 Światło z okna
 Porównanie: soczewka po lewej, moja naturalna tęczówka po prawej

Różnica jest duża, prawda?


Wygoda
Pod tym względem testowałam je bardzo długo. Towarzyszyły mi w wielu sesjach i wszystkie przetrwałam bez uczucia suchości czy natychmiastowej potrzeby ściągnięcia soczewek. Całkowicie o nich zapominałam. Nie mam tutaj żadnych zastrzeżeń.


Co myślicie o takich szalonych kolorach na oczach? Nadają się tylko do zdjęć czy nosilibyście je na co dzień? Podobają się Wam? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach co myślicie na ten temat!

9 komentarzy:

  1. O soczewkach niewiele wiem, bo nigdy ich nie nosiłam. Ale muszę przyznać, że ten efekt bardzo mi się podoba! Skusiłabym się na takie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałem o zakupie fioletowych soczewek. No bo tak jakoś chyba by mi pasowały.
    I na dodatek nie są jakoś dramatycznie drogie

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedys miałam piękne fioletowe lensy od ifairy i strasznie je lubilam. Efektem na oczach były jednak bardziej jak z mangi niż maslane czy naturalne. Wtedy lubilam taki efekt. Teraz z wiekiem jednak się to zmieniło. Wole soczewki które dają naturalny efekt albo taki maslany właśnie. Czekam teraz na swoje zamówione lensy i wprost nie mogę się doczekać kiedy przyjdą i będę mogła cieszyć się nowymi oczkami. 😊
    Twoje soczewki bardzo mi się spodobaly i może za jakiś czas zamowie sobie podobne bądź nawet takie same.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem jak to jest niecierpliwie czekać aż dotrą soczewki! :D Jeśli lubisz taki efekt to bardzo polecam! <3 Pozdrawiam

      Usuń
  4. Różowe soczewki są cudowne i sama przez pewien czas zachwycałam się nimi tak jak soczewkami w kolorze niebieskim, mam nadal swoje różowe 15 mm i są cudne, tylko dają taki efekt ufo, różnica jest dość duża. Myślę, że takie soczewki najlepiej nadają się do zdjęć, ale myślę że też można je nosić w zwykłe dni.
    Miłego dnia~
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że mimo wszytko takie duże soczewki najlepiej wyglądają na zdjęciach, ale to w sumie zależy od tego co ktoś lubi :D Kilka razy byłam w szkole w takich dużych soczewkach i było bardzo dużo pozytywnych reakcji, chociaż zdarzało też się, że przestraszyłam tym kogoś na ulicy hahaha
      Miłego dnia kochana!

      Usuń
  5. you look very beautiful! and the lenses are so colorful and cute!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie nosiłabym na co dzień. Pamiętam jak moja przyjaciółka nosiła podobne, duże i nauczycielki w szkole mówiły, że przeraża je jej wzrok, moim zdaniem wyglądała cudownie. :) Bardzo lubię fioletowe soczewki, myślę, że świetnie pasują do brązowych oczu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: